Metody Płatności i Faktura

Jakie metody płatności są akceptowane?

Sposoby płatności:

  • karta kredytowa
  • Przelewy 24 (BLIK i szybki przelew online)
  • PayPal
  • zagraniczny przelew bankowy
  • AmazonPay (używając Twojego konta Amazon)
  • Google Pay / Apple Pay

Jak działa płatność przy odbiorze?

Możesz płacić za pobraniem, za zamówienie o maksymalnej wartości do 1000 euro, z dodatkową opłatą 4 euro, tylko jeśli adres dostawy znajduje się na terytorium Włoch. W przypadku wysyłki do wszystkich innych krajów należy wybrać alternatywną metodę płatności.

N.B. Pamiętaj, że nie ma możliwości opłacenia zamówienia kartą bankomatową, więc przygotowaną dokładną kwotę należną za zamówienie.

Jak działa płatność kartą kredytową?

Po wypełnieniu pól wymaganych podzas procesu zakupu, dane Twojej karty będą przetwarzane przez system bezpieczeństwa SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że w żadnym momencie, ani w trakcie ani po zakupie, nie będzie możliwe prześledzenie informacji dotyczących twojej karty. Kiedy składasz zamówienie lub aktywujesz subskrypcję abonamentu Holyart Premium (tam, gdzie została ona uaktywniona), możesz zostać przekierowany na stronę twojego banku w celu weryfikacji płatności.

W momencie zakupu możemy poprosić o autoryzację w celu weryfikacji poprawności karty kredytowej. Autoryzacja nie jest obciążeniem rachunku karty: należność za zakup zostanie pobrana z twojej karty dopiero po potwierdzeniu wysyłki zamówienia.

Po wybraniu płatności kartą kredytową i potwierdzeniu zakupu, zostaniesz poproszony o podanie danych twojej karty kredytowej, której chcesz użyć do opłacenia zamówienia:

  • Imie i Nazwisko właściciela karty kredytowej
  • Numer karty kredytowej
  • Data ważności
  • Kod zabezpieczający (w przypadku kart Visa, MasterCard i innych, kod składa się z trzech cyfr umieszczonych z tyłu karty, w obszarze podpisu).

Jeżeli wybrałeś kartę kredytową jako sposób płatności, możesz otrzymać prośbę o weryfikację i potwierdzenie za pośrednictwem strony internetowej banku, wiadomości SMS lub powiadomienia z aplikacji banku.

W momencie zakupu możemy cię poprosić o autoryzację w celu sprawdzenia czy dane karty kredytowej są prawidłowe. Autoryzacja nie jest obciążeniem karty: kwota zakupu zostanie pobrana z karty dopiero w momencie wysyłki zamówienia. Jeśli zdecydujesz się anulować zamówienie, autoryzacja płatności na Twojej karcie kredytowej również zostanie automatycznie anulowana. Kwota zarezerwowana przez bank do autoryzacji może być niedostępna przez maksymalnie 35 dni po anulowaniu. Termin ten jest ustalany przez bank, który wystawił kartę i nie jest zależny od Holyart.

Czy bezpiecznie jest płacić kartą kredytową?

Zależy nam na bezpieczeństwie Twoich danych podczas procesu zakupu. Używamy bezpiecznego serwera z najnowszą technologią, aby zagwarantować bezpieczeństwo transakcji kartą kredytową. Twoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres i szczegóły płatności, są szyfrowane natychmiast po ich przesłaniu. Podczas przesyłania danych przez Internet, nie mogą być one pozyskane przez nikogo. Podczas składania zamówienia, do ochrony danych karty kredytowej używany jest tylko ciąg liczbowy, więc w żaden sposób nie jest możliwe zobaczenie prawdziwego numeru karty.

Dla dodatkowego bezpieczeństwa wdrożyliśmy system kontroli powiązany z adresem wysyłki zamówienia. Jeśli zdecydujesz się wysłać towary na inny adres niż poprzednio używany, będziesz musiał ponownie wprowadzić dane twojej karty kredytowej, nawet jeśli zapisałeś dane twojej karty na twoim koncie. Zapobiega to nieautoryzowanemu użyciu karty kredytowej w przypadku, gdyby ktoś miał dostęp do twojego konta Holyart.

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne!

Jak działa płatność zagranicznym przelewem bankowym?

Wybierając zagraniczny przelew bankowy jako metodę płatności, po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą podsumowanie zamówienia oraz informacje niezbędne do wykonania przelewu zagranicznego czyli: nazwę odbiorcy, nr rachunku bankowego w międzynarodowym systemie bankowym IBAN oraz kod BIC SWIFT.

Od momentu złożenia zamówienia masz trzy dni robocze na dokonanie przelewu.

W jakim czasie mogę dokonać przelewu?

Krajowy przelew internatowy za pośrednictwem serwisu Przelewy24 możesz wykonać praktycznie w czasie rzeczywistym poprzez bezpieczną bramkę płatności bezpośrednio w naszym sklepie. Zagraniczny przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto bankowe należy wykonać w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Komu powinienem dokonać przelewu bankowego i co powinienem podać jako tytuł?

Zleć przelew bankowy dla

Pulcranet Srl

Unicredit Banca d’Impresa

Oddział 06791 Sassuolo  (Modena), Włochy

IBAN: IT 42 N 02008 67015 000030074540

BIC SWIFT = UNCRITM1MM1

Tytuł: Twoje imię i nazwisko, numer zamówienia, data zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu należności. Do czasu szacowanej dostawy będzie zatem konieczne doliczenie czasu potrzebnego na otrzymanie przez nas przelewu.

Kiedy i jak otrzymam dokument fiskalny?

Dokument fiskalny będzie udostępniony w historii zamówienia kilka dni po wysyłce towaru do Ciebie.

W jakiej walucie jest podana kwota na dokumencie fiskalnym?

Na dokumencie fiskalnym kwota jest zawsze wyrażona w Euro (€).