Metody Płatności i Faktura

Jakie metody płatności są akceptowane?

Sposoby płatności: – karta kredytowa – Przelewy 24 (BLIK i szybki przelew online) – PayPal – AmazonPay (używając Twojego konta Amazon) – zagraniczny przelew bankowy

Jak działa płatność przy odbiorze?

Możesz płacić za pobraniem, za zamówienie o maksymalnej wartości do 1000 euro, z dodatkową opłatą 4 euro, tylko jeśli adres dostawy znajduje się na terytorium Włoch. W przypadku wysyłki do wszystkich innych krajów należy wybrać alternatywną metodę płatności.

N.B. Pamiętaj, że nie ma możliwości opłacenia zamówienia kartą bankomatową, więc przygotowaną dokładną kwotę należną za zamówienie.

Jak działa płatność kartą kredytową?

Po wypełnieniu pól wymaganych podzas procesu zakupu, dane Twojej karty będą przetwarzane przez system bezpieczeństwa SSL (Secure Socket Layer). Oznacza to, że w żadnym momencie, ani w trakcie ani po zakupie, nie będzie możliwe prześledzenie informacji dotyczących twojej karty. Kiedy składasz zamówienie lub aktywujesz subskrypcję abonamentu Holyart Premium (tam, gdzie została ona uaktywniona), możesz zostać przekierowany na stronę twojego banku w celu weryfikacji płatności.

W momencie zakupu możemy poprosić o autoryzację w celu weryfikacji poprawności karty kredytowej. Autoryzacja nie jest obciążeniem rachunku karty: należność za zakup zostanie pobrana z twojej karty dopiero po potwierdzeniu wysyłki zamówienia.

Czy bezpiecznie jest płacić kartą kredytową?

Holyart korzysta z serwera szyfrowanego najnowocześniejszymi technologiami, co zapewnia niezawodność procesu zakupu przy użyciu karty kredytowej. Oprogramowanie szyfruje wszystkie dane osobowe niezbędne do realizacji twojego zamówienia (imię, nazwisko, adres, dane wybranego sposobu płatności) w momenci ich wysłania. Podczas przesyłania danych przez internet nie można ich odzyskać. Jedyną informacją przesyłaną na naszej stronie w momencie zamówienia jest ciąg liczbowy, który chroni dane twojej karty kredytowej: nie istnieje algorytm, który mógłby prześledzić prawdziwy numer twojej karty.

Jako dodatkowy środek bezpieczeństwa, Holyart zintegrował system kontroli powiązany z adresem wysyłki zamówienia: jeśli płacisz jedną z zapisanych kart kredytowych, ale decydujesz się otrzymać zamówione towary pod adres inny niż używany wcześniej, będziesz musiał ponownie wprowadzić dane twojej karty kredytowej.

W ten sposób, nawet jeśli osoby trzecie weszłyby w posiadanie twojej nazwy użytkownika i hasła, których używasz do zalogowania się na twoje konto Holyart, nie mogłyby używając twojej karty kredytowej, dokonać wysyłki na adres inny niż twój.

Otrzymałem żądanie autoryzacji karty kredytowej, chwilę po tym jak zamówienie zostało wprowadzone. Co to znaczy?

Podczas składania zamówienia, Holyart żąda autoryzacji płatności od banku, który wystawił kartę, w celu zweryfikowania ważności metody płatności. Twój bank blokuje środki za zakup do czasu przetworzenia transakcji lub do wygaśnięcia czasu autoryzacji, ale nie jest to faktyczne obciążenie należnością.

Niektóre banki określają autoryzacje jako opłaty „zawieszone” lub w „trakcie realizacji”. Skontaktuj się z twoim bankiem, aby uzyskać więcej informacji na temat określonych procedur autoryzacji.

Należność za zamówienie zostanie pobrana tylko po faktycznym wysłaniu twojego zamówienia.

Jeśli zdecyduję się anulować zamówienie przed wysłaniem, co się stanie?

W przypadku gdy zdecydujesz się anulować zamówienie, autoryzacja płatności na Twojej karcie kredytowej w konsekwencji również zostanie automatycznie anulowana. Kwota, którą bank zarezerwował na potrzeby autoryzacji, może być niedostępna według terminów technicznych danego banku, maksymalnie 35 dni od momentu anulowania zamówienia. Ten przedział czasowy jest ustalany przez Twój bank i nie jest zależny od Holyart.

Jak działa płatność zagranicznym przelewem bankowym?

Wybierając zagraniczny przelew bankowy jako metodę płatności, po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą podsumowanie zamówienia oraz informacje niezbędne do wykonania przelewu zagranicznego czyli: nazwę odbiorcy, nr rachunku bankowego w międzynarodowym systemie bankowym IBAN oraz kod BIC SWIFT.

Od momentu złożenia zamówienia masz trzy dni robocze na dokonanie przelewu.

W jakim czasie mogę dokonać przelewu?

Krajowy przelew internatowy za pośrednictwem serwisu Przelewy24 możesz wykonać praktycznie w czasie rzeczywistym poprzez bezpieczną bramkę płatności bezpośrednio w naszym sklepie. Zagraniczny przelew bankowy bezpośrednio na nasze konto bankowe należy wykonać w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Komu powinienem dokonać przelewu bankowego i co powinienem podać jako tytuł?

Zleć przelew bankowy dla

Pulcranet Srl

Unicredit Banca d’Impresa

Oddział 06791 Sassuolo  (Modena), Włochy

IBAN: IT 42 N 02008 67015 000030074540

BIC SWIFT = UNCRITM1MM1

Tytuł: Twoje imię i nazwisko, numer zamówienia, data zamówienia.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po otrzymaniu należności. Do czasu szacowanej dostawy będzie zatem konieczne doliczenie czasu potrzebnego na otrzymanie przez nas przelewu.

Kiedy i jak otrzymam dokument fiskalny?

Dokument fiskalny zostanie przesłany do Ciebie e-mailem i udostępniony w historii zamówienia kilka dni po otrzymaniu towaru przez Ciebie.

W jakiej walucie jest podana kwota na dokumencie fiskalnym?

Na dokumencie fiskalnym kwota jest zawsze wyrażona w Euro (€).