Zwrot Towaru I Należności

Co powinienem zrobić, jeśli otrzymam produkt wadliwy, niezgodny z opisem lub gdy mi się on nie podoba?

1. Produkt wadliwy / niezgodny z opisem.

Aby otworzyć reklamację, należy wysłać wiadomość e-mail na adres bok@holyart.pl ze zdjęciem wadliwego/niezgodnego z opisem produktu oraz etykietki zwierającej kod modelu, etykietki zwrotu, wypełnienia i opakowania tak, abyśmy mogli zobaczyć problem. Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiedzieć jak najszybciej i znaleźć najlepsze rozwiązanie w danej sytuacji.

2. Produkt się nie podoba. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni od daty otrzymania zamówienia.

Procedura jest prosta i szybka:

1. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta drogą mailową wskazując:

– numer zamówienia, model i ilość artykułu/ów, który/e pragniesz zwrócić i powód zwrotu;

– czy preferujesz zwrot należności czy też wymianę (w ostatnim przypadku podaj kod modelu).

Następnie wyślemy Ci e-mailem adres, na jaki należy zwrócić towar.

2. Starannie zapakuj w oryginalne opakowanie artykuł/y, które pragniesz zwrócić i umieść wewnątrz paczki etykietkę zwrotu.

3. Przekaż paczkę kurierowi i poinformuj nas o tym.

Wybór kuriera lub poczty i trybu doręczenia zależy od Ciebie. Koszt wysyłki zwrotnej, w tym przypadku leży po stronie Zwracającego.

Czy zwrot jest darmowy?

Sama procedura zwrotu jest darmowa, jeśli dokonana w przewidzianym czasie.

  1. Koszty przesyłki zwrotnej do naszego magazynu we Włoszech leżą po stronie Zwracającego, gdy produkt się nie podoba.
  2. W przypadku produktu wadliwego / niezgodnego z opisem procedura zwrotu jest uzgadniania z biurem obsługi klienta.

Czy mogę wymienić artykuł zamiast otrzymać zwrot pieniędzy?

Jeśli artykuł nie podoba Ci się lub zamówiony wariant nie jest właściwy, możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej lub dzwoniąc do nas. Gdy otrzymamy paczkę zwrotną i spawdzimy integralność towaru, wyślemy nowe artykuły w ramach wymiany.

Kiedy zostanie wysłany towar, który wybrałem do wymiany w procedurze zwrotu?

Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwrotu, Twoje nowe zamówienie będzie gotowe do wysyłki. Cała procedura może zająć maksymalnie 14 dni roboczych.

Czy muszę ponownie pokrywać koszty wysyłki, jeśli zdecyduję się na wymianę zamówienia?

Nie, jeśli zdecydujesz się dokonać wymiany zamówienia, nie będziesz musiał ponosić żadnych innych kosztów wysyłki.

Ile mam czasu na zwrot lub wymianę towaru?

Towar można zwrócić lub wymienić nie później niż 30 dni od dnia jego otrzymania.

Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?

Całość zapłaconej kwoty (bez kosztów wysyłki) otrzymasz w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas towaru, z zastrzeżeniem sprawdzenia jego integralności.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli zapłaciłem przelewem bankowym?

1. Zagraniczny przelew bankowy

W przypadku płatności zagranicznym przelewem bankowym, zwrot należności również zostanie dokonany przelewem bankowym, gdy tylko przetworzymy Twój zwrot towaru. Aby otrzymać zwrot należności, wyślij e-mailem do naszego biura obsługi klienta twój:

– numer rachunku do rozliczeń międzyanroodowych IBAN,

– kod BIC SWIFT

– imię i nazwisko właściciela konta.

2. Przelew internetowy za pośrednictwem serwisu Przelewy24

W przypadku płatności przelewem za pośrednictwem serwisu Przelewy24, zwrot należności również zostanie dokonany tą samą drogą, jaką wpłynęła należność, gdy tylko przetworzymy Twój zwrot towaru.

Czy mam prawo do zwrotu pieniędzy, jeśli odmówię przyjęcia przesyłki poza Unię Europejską?

W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki poza UE, koszty powrotu przesyłki do naszego magazynu zostaną odliczone od kwoty należności do zwrotu. Jeśli koszty powrotu przesyłki są wyższe niż wartość zamówienia, paczka zostanie zniszczona i nie zostanie dokonany zwrot należności.