Wysyłka I Śledzenie

Źle wpisałem adres do wysyłki, czy mogę go zmienić?

Jeśli złożyłeś już zamówienie i zauważyłeś, że omyłkowo wpisałeś błędny adres, możesz go zmienić wysyłając e-mail do naszego działu obsługi klienta i podając numer zamówienia, które chcesz zmienić.

Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy różni się w zależności od regionu/kraju, w którym chcesz otrzymać zamówienie oraz dostępności wybranego produktu. W przypadku produktów o natychmiastowej dostępności  czas dostawy może wynosić od 2 do 10 dni roboczych. (POLSKA – Kurier standardowy dostawa w 4/10 dni robocze, Kurier ekspresowy dostawa w 3/4 dni robocze). Wewnątrz zakładki dedykowanej danemu produktowi możesz zawsze znaleźć prognozę czasu dostawy.

Jak mogę sprawdzić koszty wysyłki artykułu, który chcę kupić?

Po dodaniu preferowanego produktu do koszyka, będziesz mógł zobaczyć powiązane koszty wysyłki w pierwszej fazie procesu zakupu, poświęconej „Wysyłce i dostawie” Alternatywnie możesz zapoznać się ze stroną dedykowaną kosztom wysyłki.

UWAGA: Koszty wysyłki nie obejmują ewentualnych opłat celnych.

Czy koszty celne są wliczone w koszty wysyłki?

Nie, koszty związane z cłami są WYKLUCZONE z kosztów wysyłki.

Jak mogę śledzić status mojej przesyłki?

W momencie nadania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail zawierającą numer zamówienia oraz link, który pozwoli Ci śledzić przesyłkę. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail, nadal możesz śledzić status swojej przesyłki, wchodząc na swoje konto, następnie w sekcji „MOJE ZAMÓWIENIA” i na końcu w sekcji „OBSERWUJ WYSYŁKĘ”.

Nie było mnie w domu gdy kurier dostarczał towar. Co mam zrobić?

Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod adresem wskazanym do doręcznia przesyłki, powinna nastąpić automatycznie ponowna próba dostarczenia, tak szybko jak to tylko będzie możliwe. Jeśli próby doręczenia nie powiodą się, kurier powinien zostawić AWIZO, na podstawie którego będzie możliwe zorganizowanie odbioru. Jeśli nie otrzymałeś awizo lub go zgubiłeś, możesz skontaktować sę z lokalnym biurem obsługi kuriera, któremu powierzyliśmy przesyłkę z Twoim zamówieniem i lub z naszym biurem obsługi klienta.

Czy mogę wysłać na adres inny niż mój?

Oczywiście, wystarczy podać imię, nazwisko oraz adres do wysyłki odbiorcy, do którego chcesz wysłać paczkę, w 1/3 kroków procedury składania zamówienia w zakładce „ADRES WYSYŁKI”.

N.B. W przypadku wysyłki do innego kraju niż ten w którym kupujesz, koszty wysyłki mogą się zmienić.