Jak mogę odzyskać hasło?
Jeśli zapomniałeś hasła, przejdź do strony logowania i kliknij na link „ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA?”. Wpisz adres e-mail, na który się zarejestrowałeś i kliknij „ZMIEŃ HASŁO”. Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem, który umożliwi Ci utworzenie nowego hasła.
Nie otrzymałeś e-maila, aby zmienić hasło? Sprawdź folder „Spam” w swojej skrzynce odbiorczej lub skontaktuj się z nami na czacie, drogą mailową lub telefonicznie.
Jak mogę zmienić adres wysyłki?
Możesz dodawać, modyfikować i usuwać adres logując się na twoje konto i klikając sekcję „MOJE ADRESY” lub możesz dodać lub zmodyfikować go podczas składania zamówienia, w fazie 1/3 potwierdzenia zamówienia pt.: „WYSYŁKA”.
N.B. Aktualizacja adresu w „MOJE ADRESY” nie zmieni adresu wysyłki już złożonych zamówień.
Nie mogę zalogować się na moje konto, co mogę zrobić?
Jeżeli nie możesz zalogować się na twoje konto, zalecamy ci sprawdzić:
Co to jest „lista życzeń”?
Funkcja „Lista życzeń” to najlepszy sposób, aby użytkownicy mogli śledzić pożądane produkty i monitorować wszelkie promocje. Aby utworzyć listę życzeń lub dodać produkt, wystarczy się zalogować i kliknąć przycisk „Dodaj ten produkt do listy życzeń”, znajdujący się na każdej karcie produktu. Użytkownicy mogą tworzyć różne listy podzielone według różnych kryteriów i mogą przeglądać lub modyfikować swoją listę, kiedy tylko pragną, klikając na symbol w kształcie serca, który znajduje się obok koszyka.