Jak złożyć zamówienie?
Wybierz preferowane artykuły zwracając uwagę na rozmiar, wymiary, i/lub kolor (jeżeli produkt posiada więcej niż jeden wariant) i kliknij na przycisk „DODAJ DO KOSZYKA”. Kliknij na ikonę koszyka, znajdującą się na górze po prawej stronie, a następnie kliknij na „PRZYSTĄP DO ZAKUPÓW”, aby przejść dalej.
– Jeżeli posiadasz już konto w Holyart, wystarczy kliknąć na „ZALOGUJ” link znajduje się tutaj i wpisać Twój adres e-mail oraz Twoje hasło. Zapomniałeś hasła? Kliknij tutaj i wyślemy Ci wiadomość e-mail z instrukcją do zmiany hasła na nowe.
– Jeżeli jesteś nowym klientem kliknij na „ZAREJSTRUJ SIĘ” link tutaj i zarejestruj się w kilku prostych krokach.
– Alternatywnie możesz również użyć Twojego konta Amazon, Google lub Facebook, klikając na odpowiednie przyciski.
Teraz jesteś już gotowy, aby kupić to, czego pragniesz jedynie w 3 krokach:
1. WYSYŁKA: możesz dodać lub wybrać adres, na który chcesz otrzymać Twoje zamówienie;
2. PŁATNOŚĆ: spośród zaproponowanych metod płatności, wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada. W tym kroku możesz również wprowadzić kody rabatowe lub środki, o ile takie posiadasz w swoim wirtualnym portfelu Holyart;
3. POTWIERDZENIE: to jest podsumowanie Twojego zamówienia, sprawdź zatem dokładnie wszystkie wyświetlające się informacje i kliknij na „KUP TERAZ”, aby potwierdzić zakup lub przejść do płatności.
Gdy zakup zostanie potwierdzony, otrzymasz potwierdzenie zamówienia drogą mailową na adres, który wprowadziłeś podczas rejestracji.
Jak mogę sprawdzić, czy przedmiot jest dostępny?
Na naszej stronie dostępnych jest kilka opcji dostępności artykułów:
1. Dostępność natychmiastowa: artykuł znajduje się w naszym magazynie i to pozwala na szybką wysyłkę w krótkim czasie, podanym wewnątrz karty produktu.
2. Niebawem lub na zamówienie: artykułu nie ma w magazynie i musimy czekać na dostawę od producenta. Szacunkowe terminy dostawy podane są w karcie produktu.
3. Brak w magazynie: artykuł nie jest produkowany!
NB. w przypadku artykułów z wariantami konieczne jest wybranie pożądanego wariantu, aby poznać jego rzeczywistą dostępność.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Logując sie na twoje konto Holyart, możesz zobaczyć historię twoich zamówień (a także klikając tutaj) ze wszystkimi szczegółami. Każde zamówienie może posiadać inny status.
Oto główne statusy:
– W przygotowaniu: zamówienie jest w fazie przygotowania. Jeżeli wszystkie artykuły są dostępne, zostanie ono wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych.
– Oczekiwanie na płatność: jeżeli wybrałeś płatność zagranicznym przelewem bankowym, zamówienie zostanie zrealizowane po zarejestrowaniu płatności na naszym koncie bankowym.
– Oczekiwanie na skompletowanie zamówienia: twoje zamówienie zawiera artykuły, które nie są aktualnie dostępne w naszym magazynie do natychmiastowej wysyłki i musimy poczekać na dostawę od producenta. Czas oczekiwania jest wyszczególniony w karcie poszczególnych artykułów i informacja ta zostanie również wysłana do Ciebie drogą mailową. Czas oczekiwania na dostawę nie zawiera czasu wysyłki i nie ma możliwości dokonania wysyłki częściowej dla zamówień, które zawierają brakujące artykuły.
– Wysłane: zamówienie zostało wysłane. Do końca dnia, w którym zostało wysłane zamówienie, otrzymasz wiadomość email ze wszystkimi szczegółami wysyłki i instrukcją do jej śledzenia (tracking) na stronie kuriera.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie przed jego wysyłką?
Nie ma możliwości zmiany zamówień już wykonanych, można je tylko anulować i ponownie wprowadzić (jeśli nie są jeszcze w fazie wysyłki).
Możesz poprosić o anulowanie zamówienia, wysyłając wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta i wskazując numer zamówienia, które chcesz anulować. Jeśli anulowanie nie jest możliwe, pamiętaj, że możesz skorzystać z prawa do odstąpienia w ciągu 60 dni od zakupu. Informacje dotyczące zwrotu towaru znajdziesz tutaj.
Jak mogę zaktualizować ilość artykułów bezpośrednio z koszyka?
Aby zaktualizować ilość artykułów w koszyku, wystarczy wybrać odpowiednią liczbę z rozwijanego menu po prawej stronie produktu, a następnie kliknąć na przycisk „AKTUALIZUJ”.
UWAGA: Brak kliknięcia na przycisk „AKTUALIZUJ” nie zmieni liczby produktów, które chcesz zakupić.
Jak mogę sprawdzić koszty wysyłki artykułu, który chcę kupić?
Po dodaniu preferowanego produktu do koszyka, będziesz mógł zobaczyć odpowiednie koszty wysyłki w pierwszej fazie procesu zakupu, poświęconej „Wysyłce i dostawie” Alternatywnie możesz zapoznać się ze stroną dedykowaną kosztom wysyłki → koszty wysyłki
UWAGA: Koszty wysyłki nie obejmują ewentualnych opłat celnych.